Veelgestelde vragen
Afhaling
-
Een product in mijn bestelling voldoet niet aan mijn verwachtingen, wat doe ik?
Jammer dat er toch een product in je bestelling geslopen is dat niet aan onze kwaliteitsnormen voldoet. Stuur een mailtje naar onze klantendienst via webshop@beo-markt.be en we bekijken met veel plezier hoe we het product kunnen teruggeven en vergoeden.
-
Er ontbreekt een product in mijn bestelling, wat doe ik?
Aangezien we met veel verse producten werken waarvan de oogst afhankelijk is van externe factoren zoals het weer, kan het helaas wel eens gebeuren dat er een product niet geleverd wordt door de boer. Is dit het geval? Dan sturen we je bij het klaarmaken van de bestelling meteen een mailtje en betalen we je het ontbrekende product binnen de 10 dagen terug.
-
Kan ik glazen verpakkingen teruggeven?
Voor sommige producten als yoghurt, sappen en bier reken we leeggoed of statiegeld aan voor de verpakking. Is dit het geval, dan vind je deze info terug bij het product. Na gebruik ruil je dus best de glazen flessen of potjes in aan de kassa van de Versmarkt
-
Waarom moet ik betalen om mijn bestelling af te halen?
We steken met plezier veel tijd en energie in het selecteren van de verse producten die we in je boodschappenmandje stoppen. Dit kost ons meer tijd én mankracht dan het simpelweg uitstallen van de producten in de Versmarkt. Voor een kleine meerprijs neem je gegarandeerd kraakverse producten mee naar huis.
-
Wanneer kan ik een bestelling komen afhalen?
Elke dag behalve maandag. U vindt alle opties op de pagina die wordt aangeboden : https://www.beo-markt.be/nl/kies-je-shopdienst
-
Ik kan mijn bestelling niet komen afhalen op het aangegeven uurslot, wat moet ik doen?
Geef ons snel een seintje via bestel@beo-markt.be en we zetten je bestelling tot de dag nadien aan de kant in onze koelcel in de Heilige Geeststraat 30, 9000 Gent. Heb je het dan nog steeds te druk? Dan kunnen we je bestelling helaas niet terugbetalen.
-
Mijn bestelling stond niet klaar op het aangegeven uurslot, wat moet ik doen?
Controleer eerst of je een bevestigingsmailtje ontvangen hebt van je bestelling. Is dit het geval? Dan is er waarschijnlijk langs onze kant iets fout gelopen, waarvoor een welgemeende sorry. We storten het bedrag van je bestelling zo snel mogelijk terug binnen de 10 dagen.